Tájékoztatás

Tisztelt Lakosság!

Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy Nagytarcsa Község Polgármesteri hivatala 2020. június 22-től a normál időszaki ügyfélfogadási renddel (hétfőn 13:00 – 18:00, szerdán 8:00 – 16:00, pénteken 8:00 – 12:00 óráig) folytatja működését.
A veszélyhelyzet lezárásával azonban a vírus veszély továbbra is fenn áll, így kérjük tisztelt ügyfeleinket, hogy a Polgármesteri Hivatalban kizárólag maszkban tartózkodjanak, illetve belépéskor az ügyfélbejáratnál található kézfertőtlenítőt használni szíveskedjenek, illetve kérünk mindenkit, hogy amennyiben lehetséges, éljenek az elektronikus ügyintézés lehetőségével. Az online intézhető ügyekről az alábbi weboldalon tájékozódhatok: https://nagytarcsa.hu/elektronikus-ugyintezes/
Hagyományos, papíralapú ügyintézés (kérelmek, beadványok, hiánypótlások, bejelentések beadása: postai úton: 2142 Nagytarcsa, Rákóczi u. 4, vagy a Polgármesteri Hivatal bejáratánál elhelyezett postaládába lehet bedobni.
Tájékoztatjuk továbbá tisztelt ügyfeleinket, hogy hivatkozva Nagytarcsa Község Önkormányzat Képviselő-testületének 5/2020. (II.27.) önkormányzati rendeletére július 20 – augusztus 7-ig a Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás szünetel.

Tisztelettel:

Ancsin László Zoltán
jegyző