„Tiszta udvar, rendes ház” és a „Tiszta utca” cím

Nagytarcsa Község Önkormányzatának Képviselő-testülete a „Tiszta udvar, rendes ház” és a „Tiszta utca” cím alapításáról és adományozásáról szóló 7/2024. (IV.30.) önkormányzati rendelete alapján pályázatot hirdet

„Tiszta udvar, rendes ház” cím elnyerésére a 2025. évben

A pályázat célja: a kulturált lakókörnyezet alakítása, Nagytarcsa község szépítése, amely cél hozzájárul a településen élő polgárok közérzetének és életminőségének javításához.

Pályázó: Nagytarcsa község közigazgatási területén található lakóingatlan tulajdonosa, használója, vagy társasházi lakóépületek lakóközössége.

Pályázati kategóriák:

  • Hagyományőrző ingatlan
  • Modern ingatlan

Pályázati feltételek: A díj adományozható azon pályázó ingatlan tulajdonosának, vagy használójának

  1. akinek az ingatlana az azon található épület, kert, udvar, valamint az ingatlanhoz tartozó közterület megjelenésében harmonikusan, esztétikusan illeszkedik a környezetbe,
  2. aki a településen található kommunális hulladékszállítási szolgáltatást igénybe veszi,
  3. akinek ingatlana a helyi rendeleteknek és törvényi előírásoknak megfelelően épült, és
  4. akinek ingatlana parlagfűmentes.

A nyertes pályázónak mind a négy (1-4.) fenti előírásnak meg kell felelnie.

Pályázati folyamat: A pályázatot jelen pályázati kiírás mellékleteként csatolt jelentkezési adatlap kitöltésével lehet benyújtani személyesen ügyfélfogadási időben a Nagytarcsai Polgármesteri Hivatalban, továbbá postai úton (2142, Nagytarcsa, Rákóczi utca 4.), illetve e-mailen a igazgatas2@nagytarcsa.hu  címen.

Kérdés esetén érdeklődni lehet munkaidőben Varga Mária igazgatási ügyintézőnél a +36 70 492 08 36-os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának határideje: 2025. augusztus 15.

A pályázatok elbírálását megelőzően Nagytarcsa Község Önkormányzata Képviselő-testületének Humán Bizottsága helyszíni szemle során ellenőrzi a pályázatban foglalt feltételek megvalósulását. Az elismerő címek adományozásáról a Humán Bizottság javaslata alapján a Képviselő-testület dönt 2025. szeptember 30. napjáig.

A pályázat eredményét az Önkormányzat 2025. október 30. napjáig közzé teszi az Önkormányzat hivatalos lapjában és hivatalos honlapján. A határidőn túl érkezett pályázatok értékelés nélkül elutasításra kerülnek.

Pályázat kezelése: A pályázatokat az Önkormányzat iktatja és archiválja. Hiánypótlásra a kiíró írásos értesítése alapján egy alkalommal van lehetősége a pályázónak 8 munkanapon belül. Amennyiben a pályázó nem tesz eleget határidőben a hiánypótlási felhívásnak, úgy a pályázata további bírálat nélkül elutasításra kerül.

Díjazás: A nyertes pályázók oklevélben, plakettben részesülnek, továbbá az elismerést követő évben mentesülnek a kommunális hulladék elszállításának díjfizetési kötelezettsége alól.

Ezen felül helyezésüktől függően az alábbi pénzjutalomban részesülnek:

  1. helyezett: 30.000 Ft.
  2. helyezett: 20.000 Ft.
  3. helyezett: 10.000 Ft

 

Tiszta udvar_Jellap_2025