HelpyNet

A HelpyNet az Önkormányzat részére kifejlesztett innovatív rendszer, mely megoldást jelent a bejelentések kényelmes és gyors beküldésére, digitális menedzselésére. Lehetővé teszi a kétirányú kommunikációt az Önkormányzat és felhasználói (lakosság) között.

A rendszer a mobiltelefonunkra letölthető a következő linkeken:

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.fouri.nvh&hl=hu
iOS: https://apps.apple.com/hu/app/helpynet/id924010469

A rendszer fogadja és kezeli a lakossági bejelentéseket, melyben a diszpécser látja a segélykérő/bejelentő adatait és pontos helyzetét. Az alkalmazáson keresztül Nagytarcsa lakosai kapcsolatba léphetnek az önkormányzat szervezeti egységeivel, a hivatal egyes munkatársaival, a szociális segítő szolgálattal, továbbá a védelmi szervezetekkel.

A következő bejelentések kerültek bevezetésre:
– Csőtörés,
– Elhagyott autó,
– Gondozatlan árok áteresz,
– Graffiti (falfirka),
– Gyomos ingatlan,
– Hiányzó közlekedési tábla,
– Házalás,
– Illegális szemétlerakás,
– Járdahiba,
– Kidőlt fa,
– Kóbor állat,
– Közlekedést veszélyeztető növényzet,
– Közvilágítás nem világít sötétben,
– Parlagfű veszély,
– Rosszul működő közlekedési lámpa,
– Építkezéssel kapcsolatos bejelentések
– Gyanús alak
– Egyéb

Továbbá szociális bejelentések, mint:
– Elhanyagolás,
– Bántalmazás
– Magatartási probléma,
– Segítségre szoruló polgár
– Gyermeknevelési probléma

A kommunikáció kétirányú, így nem csak a lakosság tud bejelentést küldeni, hanem az önkormányzat is azoknak, akik feltelepítették az alkalmazást a mobiljukra. Így első kézből értesülhetnek minden fontosabb eseményről. (Pl, vízhiány, csőtörés, rendezvény, útlezárás, stb), ha feltelepítették az alkalmazást.

A rendszer alkalmas arra is, hogy kijelöljünk olyan személyeket, akikben megbízunk, és egy “Gyere értem” gomb lenyomásával értesíteni tudjuk egy probléma esetén.

A rendszer egyszerű telepítése az alábbi linken nézhető meg: